tisdag 26 oktober 2021

Hunnebostrand…!!!

 Hej på er!

Härligt att se solen efter en grå och regnig morgon!

Då skriver vi 26: e oktober idag och nu är det mindre än två månader kvar till julafton! Det kan jag ju faktiskt inte tro!

Tiden går ju så fort så jag minns knappt vad jag gjorde förra veckan! Jo såklart vet jag det..skojade bara!

I onsdags var jag på Stallgården och fikade med A. Alltid lika trevligt och någon frågade mig om vi alltid åker dit och fikar. Varför vi inte varierar oss. Men eftersom det är det bästa stället häromkring så är det där vi träffas!



Blev först en ostmacka och sedan deras ljuvliga äppelpaj!

Torsdagen var det Torp med A-L och sedan har jag givetvis haft Loke.

I lördags var det strålande väder så vad passade då bättre än en tur till Hunnebo och lilla mamma!

Jag köpte med fika och mamma hade kaffet klart när jag kom! Hon går lite dåligt och har ju så ont i sin rygg och sitt ena ben, men är ändå still going strong!

Vi åkte en liten biltur innan mamma ville handla.

Vi var vid Sotenkanalen och Ramsvik och sedan vidare till Smögen!

Eftersom att jag bloggar från mobilen, hamnar bilderna där dom vill!
Såhär varmt var det på mammas balkong/altan! Det kändes då lite märkligt att sätta upp en ljusslinga på bl a balkongen!

Söndagen var det fika hos L och jag var även en tur till Torp!

Måndagar och Tisdagar har jag i regel Loke och så även nu!

I morgon blir det frukost hos min äldsta och sedan ev fika med L på Stallgården!

Torsdag Grebbestad med A-L och på söndag överraskning för min lilla mamma. Då skall vi åka till St-stad! Jag kan bara tänka hur Glad hon kommer att bli!

Men nu så önskar jag er alla en fortsatt fin dag!

Var rädda om er och varandra! Kram Annika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika