tisdag 7 september 2021

Min månad!!!!

 Godmorgon på er!

Då har vi kommit in i första höstmånaden och tillika min månad! Det märks verkligen att hösten är på gång. Även om det är plusgrader på morgonen, så är luften ändå sval. 

Idag blåser det och faktiskt så tittar solen fram nu!

Denna månaden var även min pappas och den 2:a skulle han fyllt 90 år om han hade levt. Men jag hoppas att han firade stort, var han nu än är!

Igår och idag har jag Loke, och det är alltid lika mysigt att ha denna ljuvliga vovve!


Tänk vilket sällskap jag har…

Annars har jag blivit bjuden på middag hos min yngsta med familj..

Så gott med grillad lax!

Annars fikar jag ju som vanligt och i torsdags var jag på Strandgatan och träffade S. Alltid lika mysigt att ses och vi pratar och pratar! Dessutom kunde vi sitta ute och njuta även av väder och utsikt…

Äppelpaj, sååå gott!

Ja då var det mitt knä och det är väl ungf som vanligt, trots kortisonet, så det får jag väl ta tag i och sedan är det bouppteckningen som dröjer, vilket gör mig så irriterad!!

Men nog om det! 

Nu skall jag ge er två boktips!


Den översta boken är fantastisk och är baserad på verkliga händelser!

Den andra är en riktig feelgood bok och den andra boken i serien om Julia. 

Ja mina vänner, fortsätt nu att njuta av september och ha det gott!

Var rädda om er och varandra! 

Kram Annika




1 kommentar:

  1. Ja tänk att det blev av, att vi äntligen kunde träffas :)
    Jag är så otroligt glad för det.
    Du får jättegärna komma till Jämtland och hälsa på.
    Hoppas att du kryar på knäet.
    Nu har jag snart jobbat 2 veckor efter semestern.
    Ha det gott och kram Katarina

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika