måndag 13 september 2021

Firat i dagarna två…!!!

 Godmorgon på er!

Det är en kylig morgon och solen har letat sig upp. Morgonpromenaden med Loke var lite kall, men så ljuvlig. Nu går det fort, ser att löven börjar skifta färg och det ligger en del på marken! Jag älskar hösten, så för mig gör det ingenting, att löven försvinner och att det blir mörkare!

Det här är ju min månad och jag har redan blivit firad, trots att det är en vecka kvar!

I torsdags hämtade jag A-C på Torp och så åkte vi till Stallgården, och där blev jag bjuden på..,

Så gott 😋 Jag fick även ett paket och däri låg det en jättesnygg svart topp! Så niger igen och säger Tack! Varför jag fick detta nu, är för att hon inte är hemma på min dag!

Så kom fredagen med strålande sol och så varmt! Då var det dags för nästa present!

Åkte till K, ställde min bil där och så åkte vi till Mollösund….





Vi gick runt i detta lilla samhälle och så många vackra hus och små gränder.. så fint!

Sedan var det dags för mat…



Så gott, och just detta att sitta ute i solen, bli bjuden och äta gott! Det kunde inte bli bättre!

När vi sedan var klara åkte vi till Göksäter och där blev jag även bjuden på fika.

Det var verkligen en underbar dag, så jag niger även här och Tackar igen!

Ja det var för tidigt firande av mig!

Sen har det ju varit helg, och i lördsgs var jag på Torp och sedan bakade jag!

I går startade jag morgonen med besök hos min äldsta med familj. Sååå mysigt och detta ljuvliga lilla barnbarn! Sen igår kväll var det fika hos L.

Vet ni vad jag skall göra om en stund? Jo då bär det av till Ullared med min yngsta!

Så nu önskar jag er alla en fortsatt ljuvlig dag!

Var rädda om er och varandra! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika