torsdag 12 augusti 2021

Älskade barnbarn…och Sällskap vid frukostbordet!!!

 Hej på er!

Ja då är vi snart i mitten av augusti och hösten närmar sig! Jag älskar hösten, eller egentligen alla årstider, men jag vet ju, att många tycker inte om just hösten och mörkret!

Dagarna går så fort och vädret presenterar som vanligt hela registret!

Sen sist som jag var här, har jag träffat mitt Älskade barnbarn en del, och det är så kul! Denna ljuvliga, roliga, envisa och bestämda lilla dam är så härlig att umgås med. Familjen flyttade ju tillbaka hit till stan och det är ju så lätt att ses och framförallt att jag kan hjälpa till lite mer!

Sen hjälper jag ju också till med Loke som ni vet, och kan ni tänka er! Häromdagen kom han på en ny sak…


Ja visst då fick jag sällskap vid frukostbordet 😂 Efter det har han tagit detta för vana, så när jag sitter ute, så ligger han i stolen bredvid!

När vi går morgonpromenaden brukar det vara så skönt och vindstilla…


Bilderna kommer tyvärr, huller om buller! Bloggar fortf från mobilen.
Det var som sagt fint när vi började gå…


Helt plötsligt ändrade vädret sig, och som tur var hann vi hem innan regnet.

Jag har även, såklart fikat!

Ena dagen med A-L och nästa dag med A, och i söndags var min yngsta, hennes man och jag på Stallgården…

Ja då var det snart helg igen, och hela helgen är planerad! 

I morgon skall jag besikta bilen, lördag morgon skall jag träffa en blogg vän och äta frukost med henne och hennes sambo! Det skall bli så kul och jag ser verkligen framemot det!!

Sen vet ni vad! På söndag är det lilla mammas födelsedag och jag håller på att förbereda en del och hon har ingen aning! Så kul!

Nu önskar jag er alla, en fortsatt ljuvlig dag och helg! Var rädda om er och varandra! 

Kram Annika



1 kommentar:

  1. Blev mamma glad och överraskad när du kom med allt du hade fixat med på hennes födelsedag?
    Tack för ett mycket trevligt möte på Snäckan :)
    Kram Katarina.

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika