fredag 9 april 2021

Yngsta dotterns födelsedag...Påsk !!!





 Hej på er denna Blåsiga dag! Otroligt som det blåser och även om solen visar sig ibland är det så kallt!

Men nog om vädret! 

Igår var det yngsta dotterns födelsedag! Tänk att det redan gått 34 år sedan jag höll det där lilla knytet i min famn! Det var en fin vårdag, snödroppar och krokusar blommade och vem visste då, att den dagen skulle bli magisk!

Vi kom in till förlossningen runt 13.45 och 15.41 stannade tiden för en stund, för det var då du Älskade dotter föddes!

Hur firade hon då dagen igår? Jo först var vi på fika på Strandgatan

Sedan på kvällen hade hon ett litet kalas. Så mysigt och trevligt!

Ja sedan har det ju varit Påsk, och på påskafton åkte jag först till faster och sedan vidare till lilla mamma.




Påskdagen skulle båda mina döttrar med familjer komma, men tyvärr satte ev covid förhinder för äldsta med familj. Nu var det inte det som tur var! Så yngsta med familj kom iaf!




Bilderna kommer lite hur som helst, som ni ser! Bloggar ju från mobilen så det blir lite som det blir! Tavlan på magnoliakvisten har min dotter målat! Så fantastiskt fin och jag blev så glad för den, och givetvis även för tulpanerna!

Jag har även hunnit med att bjuda på rester från påskdagen, fikat och passat Loke.

Min lilla mamma har ju blivit bättre och bättre! Igår var hon ute och gick tillsammans med en hemtj personal, men som sagt allt har varit bra! Sen igår kväll ramlade hon igen. Ambulans till lasarettet, röntgats idag och som tur var är ingenting brutet! Så förhoppningsvis är hon snart hemma igen!

Jag är så tacksam så länge hon klarar sig, och min målsättning är, att vi längre fram när det blir en fin dag skall åka till Hamnbageriet och fika!

Nu önskar jag er alla, en fortsatt fin dag!

Var rädda om er och varandra! Kram Annika





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika