onsdag 21 april 2021

Vaccination...Kusten..och lite till!!


 Hej på er!

Idag har jag bokat tid för covid vaccin, så på fredag får jag första sprutan! Kan säga att det är med lite blandade känslor! För jag antar att det blir Astras vaccin! Men jag återkommer när jag fått sprutan och berättar om ev biverkningar!

Vilken dag vi hade igår, så ljuvlig rena sommarvärmen!

Jag och Loke var bjudna hem till Lisbeth på fika. Så sagt och gjort in med honom i framsätet, spände fast honom, och tänk både på ditvägen och hemvägen hade han huvudet i mitt knä. Älskade goosen!

Jag blev bjuden på en himmelsk paj! Var så trevligt att ses!

Sen har jag träffat Agneta på Stallgården och där blev det också gofika.

Söndagen var det så dags för årets första fika på Snäckan. Där möttes Susanne och jag upp, var ju ett tag sedan vi sågs, så då förstår ni att det blev några timmar där!


Ja vad har hänt mer? Jo jag har äntligen köpt mig gummistövlar och vet ni var?? Jo på Jula!

I måndags tänkte jag att det är bäst att ta en tur, dels till faster och även till lilla mamma. Faster är det väl sådär med, men mamma trots att hon legat på Näl igen och även ramlat en gång till hemma, så var hon pigg! 


Vi satt ute och fikade och ni ser ju, att det var ganska varmt på balkongen. Men jag klagar inte, älskar ju sol och värme!!

Ja mina vänner det är väl ungf det som hänt! Jag måste bara visa tulpanerna som jag köpte förra veckan på IKEA



Så otroligt vackra! Men det vackraste av allt var blommorna jag plockade på skogspromenaden i söndags! 

Och en sak till..jag har ju inte bakat på lääänge! Men se det gjorde jag också i helgen!!

Men nu mina vänner, får ni ha en fortsatt ljuvlig dag!

Var rädda om er och varandra! Kram Annika






1 kommentar:

  1. Åååå vilja tjusiga tulpaner.
    Trodde först att det var en annan sort, innan jag tittade ordentligt.
    Härligt med värme. Här blåser det tyvärr mest.
    Har bara haft några riktigt fina dagar än.
    Mysigt att vara dagmatte :)
    Kram Katarina

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika