onsdag 24 mars 2021

1 år idag❣️...Blogga från mobilen...!

 Hej på er!

Måste bara börja inlägget med att idag fyller mitt Älskade barnbarn 1 år!!! Man vet så klart inte innan hur det skall kännas att bli mormor! Men säger bara..Det är helt fantastiskt att få se och vara med när denna lilla älsklingen växer upp!! Så säger igen Grattis älskade S!

Vet ni vad, jag kom på för några dagar sedan..varför bloggar jag inte från mobilen?? Då kan jag ju lägga in bilder!

Vad har jag gjort sedan sist jag var här?? 

Igår var jag på vårdcentralen och fick B12 sprutan. Jag försökte ju med tabletter i några veckor men som sagt det fungerade ju inte! Fick sådan klåda och huvudvärk, så nu är jag tillbaka på sprutor igen!

Jag har haft Loke, och i lördags var det ett för tidigt 1års kalas! Såå mysigt! 



Söndagen var jag hos lilla mamma, hade handlat en del till henne och denna gången var det så skönt, för vi nästan bara umgicks!

Sen har jag givetvis även fikat! Igår var jag med bästa A på Stallgården. Vi satt ute i solen i flera timmar och det var så ljuvligt!



Säger bara det, dom är fantastiska med sitt laktosfria! Bild 2 är från igår och Bild 1 är från sist som vi var där!

I dag är det till skillnad från igår en grå och blåsig dag! Så när Loke och jag var ute förut var det mössa och vantar på!

Nu när jag har bloggat här, kommer jag nog att fortsätta, för som sagt då kan jag lägga in lite bilder!!!

Önskar er alla en fortsatt fin dag! 

Var rädda om er och varandra! Kram Annika.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika