söndag 8 november 2020

Sms från Ge Blod.....och Mysdag i Trollhättan..!!!

 God eftermiddag!

Söndag idag, och jag tänker tillbaka på när jag var liten. Då gillade jag inte söndagar! Vet inte varför för vi hittade alltid på någonting. Men sen i vuxen ålder har jag också haft en "släng" av detta att jag inte gillar just söndagar!

Det är ändå konstigt för jag brukar ju alltid hitta på någonting! Som idag då har jag varit hos bästa S, och som vanligt var det en så mysig både fika och dag! Tackar för detta!


Åh så gott det är med ananaspaj....
Så denna söndagen och de flesta är fantastiska!

Jag lämnade ju blod för ett par veckor sedan, och för ett par dagar sedan fick jag detta sms...

Känner mig så otroligt tacksam, att jag kan lämna blod och att mitt blod kan ges till någon som verkligen behöver det!
Här är det ju också så, att bara för att man uppnår en viss ålder så är det inga problem att fortsätta lämna, så länge man är frisk. Men det är ju en självklarhet!

Ha nu en fortsatt fin söndag!
Var rädda om er och varandra! Kram Annika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika