lördag 7 november 2020

Är det november..eller inte..???

 Hej på er!

Ja man kan verkligen undra om vi är i november månad! Fast idag är det verkligen så! Grått och regn. Annars har det varit sol och runt +12 c, är ju helt otroligt! Fast hösten går ju väldigt fort, och snart är det december.

I går fm var jag hos Liselotte på fika...

Hon gör så som jag brukar göra..minisemlor!
När jag sedan kom hem, gick jag till förrådet och gjorde i ordning sådant som jag skall skänka på måndag. Så skönt att bli av med en del. Jag skall bara rensa lite i skåpen också, men det kanske jag gör i morgon!

Jag vaknar ju alltid så tidigt på morgonen och så även i morse. Då är det mysigt att gå upp tända lite värmeljus, fixa frukost och sedan sätta sig i soffan och slå på tv:n.

Efter några timmar kom Liselotte hit på frukost.
Smsade sedan min yngsta och undrade om de bjöd på kaffe, och självklart!
Så jag åkte dit, blev bjuden på kaffe och lussekatter med saffran. Så gott! Efter det spelade vi  Leif GW:s  Brott. Ett jättekul sällskapsspel!

Ja nu är jag hemma igen som ni förstår och skall greja lite.
Så jag önskar er alla en fortsatt fin lördag!

Var rädda om er och varandra! Kram Annika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika