söndag 14 juni 2020

Resumé av mitt liv och Roadtripp...!!



Att kunna gå ut tidigt på morgonen och sätta sig med en kopp kaffe på balkongen, är så underbart, och framförallt när termometern visar mer än +18 c.
Det är en ljuvlig start på morgonen!

Dagarna är fantastiska, även om jag märker...att vissa dagar klarar jag inte värmen lika bra...kan det ha med åldern att göra?? Nej, så klart inte...!!! Eller??

Ja vad gör jag annars..jo träffar goda vänner som vanligt..fikar och pratat!

Sedan har jag förmånen att ett par dagar i veckan passa denna goding!


 Favoritplatsen....

En tidig morgon efter att Loke och jag gått en långpromenad..så när vi kom tillbaka hade min yngsta dukat upp frukost! Kan säga att det var ljuvligt att sätta sig till dukat bord!


När vi var klara hämtade hon en sak, som jag inte fick se...det var en försenad Mors dags present!
Tror ni att jag blev paff över vad jag fick?
Ja, detta hade jag ingen aning om eller hade inte ens kunnat gissa mig till det!

Det är alltså en fotobok, och innehållet är en resumé av mitt liv!

Jag blev så glad och niger och Tackar ännu en gång!

Sen har vi varit på roadtripp på Orust. Mitt ute på landet låg detta stället...



 Älskar luktärtor och doften är oslagbar!



Vi var även i Hälleviksstrand och tittade på denna fantastiska kyrka!

Sen har vi återigen varit på Stallgården och fikat!

 Det är perfekt att sitta ute, och denna goding har det så bra där och sköter sig exemplariskt!

I går åkte jag en dagstur till kusten och handlade för mamma.

 Blommar så fint i rabatten....

Vi satt en stund och fikade på balkongen, men det blev lite varmt..så middag och fika igen tog vi inne.

Ja från och med igår var det ju fritt att resa inom Sverige igen..och jag kan säga att det märktes på kusten! Vi lär nog märka det ännu mer nästa helg!

Ja nu önskar jag er alla en fortsatt ljuvlig dag och start på veckan!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika