onsdag 3 juni 2020

Mors Dag..och Ny Månad..!!

Hej och hå...vi har sommarväder! Solen skiner varje dag och det är varmt och skönt!!

Här har det gått några dagar sedan sist, och när det är så ljuvligt väder så blir det inget bloggande som ni märker!

Jag har som vanligt fikat, träffat goda vänner, och sprungit.

 En av dagarna gick min yngsta, Loke och jag en morgonpromenad....

 Han älskar att bada....

 Sedan har vi varit på Stallgården....

och jag har gått morgonpromenader med honom...

 När vi sedan har kommit tillbaka har det stått kaffe och mackor som min fantastiska svärson har fixat!

 Vi har varit på ännu en fika på Stallgården.....

Sen har det varit Mors Dag!


 Av min yngsta fick jag det ovan...

 Av min äldsta fick jag presentkort! Tack mina Älskade döttrar för detta!

Jag gjorde en tårta och sa ingenting till min mamma, utan min yngsta och jag åkte dit och överraskade henne!



Var en mysig Mors Dag!

Som ni sedan vet var jag ju lite fundersam på att lämna blod sist...
 Men efter detta sms vet jag att jag gjorde rätt!

I går var jag sedan hos bästa K och fikade, och där är det så ljuvligt att vara!

I dag var det så Stallgården igen och där träffade jag bästa A. vi har inte setts på ett tag men nu var det dags!
Kan säga att det blev en heldagsfika!! Jättemysigt! Även min yngsta och Loke kom dit en snabbis!

Ja mina vänner, så är vi ju inne i Juni och denna sommar blir ju inte lik någon annan!
Jag hoppas att alla håller sig hemma och inte kommer hit eller till kusten!! Vi måste ta detta på allvar..!!

Nu önskar jag er alla en fortsatt fin kväll! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika