söndag 3 maj 2020

Promenader....!

Då var vi inne i Maj och vi kan ju säga...Sköna Maj välkommen!!

Maj är en fantastisk vacker månad, allting som grönskar och allting som blommar nu, det är helt fantastiskt!

Sedan gör ju vädret att det blir ännu bättre!

Kvällen i går var magisk det var sol och så varmt. Min yngsta hämtade mig så gick vi strandpromenaden med Loke.





 Verkligen en mysig kväll!

Idag på förmiddagen träffade jag min yngsta hennes man och Loke vid Snäckan, så tog vi en fika där. Det var årets premiär för mig!


 Efter att vi fikat tog vi en promenad! Härligt väder men det blåste och vinden är fortfarande kall!

Ja annars har det varit lugnt. Fikat lite och i går morse sprang jag en sväng och det gick finemang!

Men nu mina vänner önskar jag er alla en fortsatt fin kväll!
Var rädda om er och varandra! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika