onsdag 6 maj 2020

Bjursjön...Göteborg...och kusten..!!

Hej på er alla som läser min blogg!

Hoppas ännu en gång att allt är bra med er och era nära och kära!

Känner mig riktigt duktig, för det sista har jag bloggat ganska flitigt! Iaf för att vara mig!

I går var det en riktig mysmorgon! Min yngsta hörde av sig och undrade om jag ville följa med på hundpromenad till Bjursjön. Självklart ville jag det....



 Vilken morgon det var..helt magisk!


 Måste vara en holk för en stor fågel...
 Fika gjorde vi såklart efter promenaden..

Efter promenaden, åkte jag hem och bytte om. Sedan hämtade jag min yngsta och så åkte vi till Göteborg. När vi kom dit började jag med röntgen på min mage.
Sen var det raka vägen till min äldsta och hennes familj!

 Där blev det gofika..och vi hade en så mysig eftermiddag! Tackar igen för den eftermiddagen!!

Jag hade med en liten present från min mamma och mig...

I morse var K här på frukost! Hon hade köpt med både frallor och fikabröd, vilken lyx och så gott!

Efter det åkte jag till min yngsta så åkte vi och Loke såklart till kusten. Jag handlade åt lilla mamma och innan vi åkte hem satt vi ute i solen och fikade.
 Känns så bra, att kunna hjälpa lilla mamma med att handla.....



Ännu en fantastisk dag, som jag Tackar för!

Nu önskar jag er alla, en fortsatt fin kväll!

Var rädda om er och varandra! Kram Annika

1 kommentar:

  1. Så fina bilder :) Det ser så vårigt och fint ut. Och vilken söt gosedocka. Det blir säkert en favorit. Härligt att du har fått bli mormor. Många fina glädjeämnen.
    Önskar dig en riktigt trevlig och skön helg. Kram Katarina.

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika