torsdag 30 april 2020

Valborgsmässoafton...!!

Då var det sista april och Valborgsmässoafton, och ingenting är sig likt!
Allting är ju inställt, och man vet inte när vi kan återgå till det "normala"igen!

Men det gäller att givetvis göra det bästa av allting och försöka se det positivt! Det är iaf så jag försöker både se det och leva efter!

Som ni säkert förstår så blir det inga besök på köpcentrum eller i andra affärer än mat och apotek.
Känner ju så starkt för att åka till min lilla mamma men gör det inte, och jag kan tänka mig att jag inte är ensam om att vilja besöka sina nära!

Eftersom jag vet att hon sitter själv och den ena dagen blir ju den andra lik! Jag hoppas att vi snart ser en ljusning på detta!

Ja ni vet ju hur jag förgyller mina dagar! Var hemma hos "bonus" A häromdagen och jag häpnar alltid över deras fantastiska lägenhet! Så smakfullt inrett och massor av kristall som jag älskar!

I tisdags hade jag Loke hela dagen, så mysigt! Vi gick långa promenader och tänk vilket sällskap denna busiga vovve är! Åh som jag älskar honom!

 Måste ju se om det händer någonting på gården....

Jag passade på att baka lite, och så klart att han skall vara med....

Efter att jag handlat i går morse så hade jag bästa sällskapet på Strandpromenaden!



När jag sedan kom hem gjorde jag rabarberpaj och så kom bästa K hit och fikade! 

Hon hade med sig en bukett med pioner..så vackra!

Ni kanske undrar varför jag aldrig lägger ut någon eller några bilder på mitt Älskade barnbarn! Det beror på att min blogg är öppen och därför gör jag inte det. Är även med respekt för föräldrarna!

Däremot kan jag göra det på instagram för där är min profil låst!

Ja mina vänner då önskar jag er en trevlig afton och hoppas att ni kanskekan fira lite och då med avstånd!

Var rädda om er och varandra! Kram Annika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika