torsdag 14 maj 2020

Fantastiska dagar.....!!

Som det blåser och denna bitande vind...förstår inte varför den måste vara så kall!

Även om det varit sol de senaste dagarna så är det inte så skönt, om man inte sitter i lä förstås.

I måndags hade jag denna lilla busiga goding! Jag märker ju att han blir större och större och nu är han ju 8 månader, så han blir lugnare och lugnare.


 Älskar verkligen denna lilla godingen!

Tisdagen var jag hos Karin och det är som jag alltid skriver, en lisa för själen att vara där. Lugnt och skönt...så härligt!

Sen på em åkte jag till min yngsta och så hade vi tacomys och efter det såg vi på film! Sov över där eftersom hennes man var på kurs.

I går morse tog jag en långpromenad med Loke. Strålande sol, frost på vissa ställen och fågelkvitter.
Så ljuvligt!

När vi sedan kom tillbaka var det frukost och efter den åkte vi till Snäckan och tog en fika. Men var kallt så fikan blev ganska snabb.
Sen blev jag bjuden på middag vilken jag tackar för igen och efter det tog vi en långpromenad och då var vädret fantastiskt igen!







Var ett par så mysiga dagar, och så kul att göra någonting annat!

I dag var det så dags för Stallgården igen. Bästa A-L och jag fikade där.
Då var det sol, och vi satte oss i lä..var ljuvligt och blev riktigt varmt!

När vi satt där kom personalen ut, för de skulle ta bilder till den kommande glassmenyn.

 När de sedan var klara kom de ut med en strut med kulglass till A-L och jag fick sorbet eftersom jag är laktosintolerant.
Jag gillar egentligen inte sorbet, men den här var det godaste jag någonsin ätit just i sorbet väg!
Tror ni att vi blev överraskade av att vi blev bjudna?? Ja verkligen!
Var ännu en underbar dag!

Ja sedan har jag fått svar på min MR röntgen och tack och lov var den bra! Kan säga att jag blir ännu mera ödmjuk inför livet!

Ha det nu så gott och var rädda om er och varandra! Kram Annika

1 kommentar:

  1. Va mysigt och trevligt :) Tråkigt med blåst, men du kan trösta dig med att här uppe är det inte många plusgrader, och blåst på det. Så jag har fortfarande vinterjacka, pannband och långkalsonger (på morgonen)
    Önskar dig en riktigt skön och trevlig helg. Kram Katarina.

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika