tisdag 19 maj 2020

Att lämna blod...!!

Hej på er!

Just nu har jag sol och det är lite varmare idag..underbart! Det kom lite regn förut, och då luktade det precis som när det regnar på sommaren...!

Ja annars har jag gjort det jag är bäst på som ni vet...fikat. Blir ju inte att jag är på café i dessa tider..jo om jag kan sitta ute, annars blir det "hemmafika"!

I går hade jag denna goding här...
 Måndagar har blivit och kommer att bli, att jag har honom här! Det är så mysigt och jag Älskar denna vovve.


Efter vår morgonpromenad brukar jag baka lite och så blev det i går också. Jag gjorde bl a morotskaka.

För några dagar sedan fick jag ett sms från Blodcentralen, att det var kris med blod. Jag har ju medvetet inte lämnat sedan i höstas för att mitt blodvärde var lite lågt, och sedan även för Corona.
Men nu kände jag att kan jag hjälpa till så skall jag självklart göra det, och mitt blodvärde är bra nu!


Så i dag var jag där, men blev lite fundersam, för efter mig kom den ena efter den andra som skulle lämna blod. Jag trodde kanske att vi max skulle vara två åt gången...alltså när två var klara och hade gått därifrån så skulle de två nästa komma in.

När jag var klar åkte jag till min yngsta och så åkte hon, vovven och jag till Stallgården

 Var mulet när vi kom dit, men sedan kom solen och det blev så varmt och skönt!!

Var så mysigt!

Som ni redan vet har jag ju blivit mormor, till en så ljuvlig bebis!! Alltså världens finaste och gladaste och jag Älskar bebisen av hela mitt hjärta!!
Men det kommer inte att bli några bilder här i bloggen på Älsklingen!

Önskar er alla en fortsatt fin kväll!
Var rädda om er och varandra! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika