torsdag 23 april 2020

Våren är på väg....!!

Tänk att björkarna börjar grönska och vi är bara i slutet på april! Våren är verkligen på väg, eller den är nog redan här.

De senaste dagarna har nästan känts som att det vore sommar!

 Denna fantastiska himmel, som varit helt molnfri det senaste...
 Magnolian är snart överblommad....

Jag har fikat som jag brukar, både hemma och i går satt A-L och jag ute på Lejas i några timmar så ljuvligt!
Men innan fikat hade jag varit hos frissan och jämnat till mitt hår! Jag har ju alltid så svårt att bestämma mig för hur jag skall ha håret! Så nu skall jag prova en kort page...

Härom kvällen gick jag en promenad och hade då med bästa sällskapet....


I dag har jag varit hos bästa S och fikat under några timmar! När jag var på väg dit..tänkte jag...
Tänk om hon har gjort en rabarberpaj..och vad hade hon gjort...
Jo just det världens godaste...!! Så jag niger och tackar igen!

Vi satt i deras uterum i flera timmar och pratade och pratade.

Ja då var det fredag i morgon igen..och någon dag skall jag åka och handla för min mamma. Känns så trist att jag inte kan vara där i några dagar, för det har varit nu under dessa soliga dagar som jag har längtat till kusten!

Men men den tiden kommer nog snart..hoppas jag!

Var rädda om er och varandra! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika