söndag 26 april 2020

Handlat...och Bra insändare...!!!

Lite soligt även i dag, men kan ni tänka er det blåser!
Då är snart helgen över och undrar så, var tog den vägen?

I går morse vaknade jag tidigt, så efter frukosten och fix, åkte jag till kusten. Ja jag skulle givetvis inte stanna där men jag åkte dit för att handla åt lilla mamma!

Lite folk i butiken men det tog ändå sin lilla tid eftersom det var mycket som stod på listan!
Vädret var helt makalöst, strålande sol och varmt. Så innan jag åkte hem satt vi ute en lång stund och fikade. Så ljuvligt och jag tror att lilla mamma behövde det!

Förstår om dagarna blir långa..hon går för det mesta promenader men det är väldigt få som hon träffar ute och pratar med.
Så jag stannade i några timmar!



Vi kunde ju inte undvika att prata lite om Corona, och då fick jag läsa en så bra insändare...för som ni alla vet, vill jag att alla stannar hemma och inte åker till sina sommarhus varken nu, eller på semestern!

 Insändaren kan ni ju inte läsa, men den avslutas så här....

 Håller med...och jag undrar precis detsamma....!

I dag har jag fikat hos Liselotte och sedan gick vi en promenad.

Ja mina vänner då går vi in i sista veckan i april...är helt otroligt...och tänk, mitt lilla barnbarn är redan 1 månad!

Avslutar med en bild på världens goooose!!!!

Var rädda om er och varandra!!! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika