måndag 2 mars 2020

Ändrat frisyr och...Mars månad..!!

God förmiddag!

Äntligen är vi inne i Mars månad!!!!

Då var det måndag igen och tänk 2.a mars..tiden går som alla brukar äga väldigt fort! Längtar redan lite efter våren, men vi fick ju ett litet bakslag i helgen med snö..men den regnade bort dagen efter!

Tvättade i morse och efter det putsat ett par fönster. De andra som är värst, får jag vänta med tills jag har hjälp att vända dem.

Någon kanske undrar hur jag får mina dagar att gå, för jag har ju trots allt varit hemma i flera år. Mitt knep är som nog många redan vet..att förgylla mina dagar!
Jag träffar familjen, och goda vänner..fikar givetvis men det är iaf en sak som ni redan vet!

Undra hur många semlor som jag redan ätit både förra året och i år..kan säga att det är många...

Vill ha den klassisk. Inte för stor bulle, rikligt med mandelmassa och grädde....

I fredags var jag hos frissan, klippte mig och blekte slingor. Säger bara oj, så mycket hår det låg på golvet. Jag hade ju page innan men nu blev det lite kortare. Har ju alltid så svårt att bestämma mig för vilken frisyr som jag skall ha!

Om jag är nöjd? Ja men skall gå dit igen och få ett par "testar" klippta.

Vad händer mer idag då? Om en stund kommer en god vän hit på fika, och efter det blir det en tur till min yngsta...var där en stund igår också, så fick de lite tid att åka iväg och fika..
Lilla goosen som har blivit så stor...tänk snart 6 månader!

Resten av veckan är också planerad..hade bl a tänkt åka en sväng till faster i morgon, men skall ringa igen i eftermiddag och höra så att hon är hemma!

Önskar er alla en fortsatt fin måndag!
Var rädda om er och varandra!! Kram Annika





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika