torsdag 27 februari 2020

Ullared...och Dåligt väder...!

God eftermiddag!

I morse när jag vaknade var det -8,9 c ute...och såg att solen var på väg upp! Så det har varit en fin dag, men kall! Vi har ju även lite snö så då blir det ännu ljusare!

Annars har vi bara haft regn och blåst...



Men nu har vi iaf haft sol..kan ni tänka er i två dagar!!

Annars har jag fikat som jag brukar med goda vänner och det är alltid så trevligt och det berikar verkligen mitt liv!

Tja annars är jag lite förkyld. Började med ont i halsen och sedan gick det över i lite snuva. Men idag har det varit riktigt bra, så jag tror att det är på väg att försvinna!

Sen har vi varit på utflykt i dåligt väder...
Min yngsta hämtade mig i lördags och så åkte vi till Gekås...



Om det var många bilar och människor?? Ja massor!
Men eftersom "butiken" är så stor..så trots att vi var många så kändes det inte så....

Det var en heldag och såå mysigt! Trodde faktiskt aldrig att jag skulle ge förslag på Gekås..men har insett att det är trevligt att komma dit ibland!
Köpte jag ngt? Ja handlade lite..och bl a en vit ryamatta till köket!

Så vem vet, det kanske snart blir Ullared igen..ha ha

Ja så är faster tillbaka på lasarettet igen..har legat där några dagar men i morgon åker hon hem igen.

I morgon bitti skall jag till frissan, bleka slingor och klippa mig lite kortare igen..jag har ju så svårt att bestämma mig vilken frisyr jag skall ha! Men vet ju också det, att trivs jag inte med det korta är det bara att låta det växa ut igen!

Nu mina vänner, önskar jag er en fortsatt mysig kväll!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika