fredag 7 februari 2020

Nu var det längesedan...!!!

Redan februari och jag har inte varit här sedan i slutet på januari! Tänk vad tiden går, och dagarna bara försvinner..kan bero på att jag sällan är hemma!

Go kväll förresten..hur har ni det i regn och dimma? För så är vädret här idag! Men igår fick jag en känsla av vår..var +9 c och strålande sol och kan ni tänka er, det blåste inte!

Eftersom jag inte varit här på några dagar så skall jag berätta vad jag gjort!

Jag var en helg hos lilla mamma, hjälpte henne med lite saker, tex som att byta gardiner..och självklart fikade vi...

 
 Behöver väl inte skriva att jag älskar semlor!

Sen har jag fikat som vanligt med goda vänner!

För drygt en vecka sedan var det så dags för min yngsta och hennes man att åka iväg några dagar på semester.
Så då passade jag denna lilla goding!'Tänk så fort det går,  om ett par dagar är han 5 månader!




Världens vackraste och busigaste vovve.

Sedan har min faster legat flera dagar på lasarettet. Men nu har hon kommit hem.
Tänker på att hon är på sitt 93:e år och klart att det kommer det ena efter det andra! Men tack och lov så är hon helt med! Har ju varit så genom åren och framför allt när jag blivit äldre att jag tänkt mycket på detta att vi är så liten släkt!
Kanske är just därför som jag alltid önskat mig en stor släkt! Tänk att haft många..bjudit till kalas och fått dukat ett riktigt långbord, och haft massor av mat osv...det har alltid varit en dröm!
Men nu har jag inte det och jag är glad och tacksam för den lilla släkten!

Nu önskar jag er en fortsatt fin kväll!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika