fredag 24 januari 2020

Livet är fantastiskt och fullt med överraskningar...!!

Go kväll denna fredagskväll!
Tänk nu är snart januari slut och vi går in i februari. Det märks även om vi haft gråa dagar att det är ljust längre på eftermiddagen och även att det är ljusare på morgonen!

Jag har haft några fantastiska dagar!! Fikar ju som ni vet med goda vänner..och nu även varit i Göteborg tre dagar i rad! Älskar det! Sedan har jag ju även träffat älskade lilla Loke!!!

I tisdags hämtade Agneta mig och så åkte vi till Göteborg. gick och strosade i lugn och ro, vi fikade och lunch åt vi på...




Torskrygg som var så god....
 Jag hade en så mysig dag, vilken jag tackar för igen! Tänk ändå hon tillhör en av de goda vänner som jag har känt kortast tid,  vi har alltid så mycket att prata om och det känns som att vi alltid varit vänner! Likadant är det med A-L som jag heller inte känt så länge!

När jag sedan kom hem på tisdags kvällen ringde min yngsta och pratade lite. Hon hade två förslag och det ena var om jag ville se Oliver Twist på operan i Göteborg och isf på onsdags kvällen. Om jag ville...självklart!!



 Var en fantastisk föreställning och barnen som var med...säger bara det vilka talanger och vilka röster alla har....
Sen om jag skall jämföra den med En julsaga och Ringaren i Notre-Dame så är de bättre!

Men det är en fantastisk upplevelse att gå på operan..oavsett vad jag ser. Stämningen och omgivningen..bara den..så jag niger och Tackar igen för en fantastisk kväll!!

I går tog jag så tåget till Göteborg där jag mötte upp min äldsta dotter och så hade vi en mysig eftermiddag....

Skriver det igen..jag är så Tacksam och Lycklig att jag har två så underbara döttrar och att det är så mysigt att umgås!
Sedan har jag förmånen att även deras respektive är fantastiska!

Ja sedan har vi ju mina goda vänner, men det vet ni ju redan att de berikar mitt liv!

Önskar er alla en fortsatt fin kväll och helg!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

1 kommentar:

  1. Det är ju helt fantastiskt att du kan fylla dina dagar med i stort sätt bara positiva saker :) Och att du har så många fina människor runt omkring dig. Det berikar verkligen livet.
    Du har ju så många andra möjligheter än vad jag har, som har Göteborg runt knuten. Jag har skogen runt knuten ;) Men så klart behöver det inte vara sämre. Man trivs där man bor. Ha en fortsatt fin vecka. Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika