fredag 11 oktober 2019

Ullared...och Vänner som berikar livet....!!!

God eftermiddag denna gråa och regniga dag!

Tänk vad vore vi utan vänner, det har jag funderat på många gånger! För just vänner eller i alla fall mina berikar verkligen mitt liv!

De bästa jag har är ju självklart mina döttrar och de berikar mig givetvis mest!!

Så denna veckan har jag verkligen umgåtts med vänner, och jag älskar det!

I måndags vet ni ju redan då var jag hos grannen.

Tisdage n var jag hemma hos A-L hela dagen..de hade gjort om sitt badrum. Jag säger bara Woow!!
Alltså så snyggt!! Handfat och toalettstol i vitt, men det övriga gick i svart och grått! Ja det var så snyggt!!
Där blev jag bjuden på de ljuvligaste varma mackor med kantarellstuvning! Så gott!!!

Onsdagen träffades Agneta och jag på EH på Torp och där blev det som vanligt några timmar..



I går så fick jag en av mina födelsedagspresenter av min yngsta.....
 Jag hade faktiskt önskat att vi skulle åka hit...

 Jag blev bl a bjuden på fika och middag....

Det var en så ljuvlig dag! Vi åkte vid 10.00 och var hemma vid 20.00. Ingen stress vi gick i lugn och ro. Jag har skrivit det förr men det är värt att upprepas...det är så mysigt att umgås..

Så Tack för en ljuvlig dag!!!

Handlade jag ngt?? Nej nästan ingenting..blev bara drygt 300:- Det var inte för handlandet jag ville åka dit, utan jag tycker att det är kul att bara gå och kika lite. Sedan är det ju så stort, så visst är det en del man missar...och större skall det tydligen bli!

I dag har Liselotte varit här, vi gick sedan en sväng på stan och när jag kom hem städade jag av lite!

Men nu skall det bli lite kaffe här, så jag önskar er en fortsatt mysig fredag och helg!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika