måndag 7 oktober 2019

Höst...och B12..!!

God middag denna underbara höstdag!

Börjar med att säga ett stort Grattis!!! till min yngsta som klarade sin stora tenta!!! Du är fantastisk!!!

Nu är det verkligen höst, även om solen skiner och luften är underbar!
I morse hade jag - 4,9 c. Så när jag gick till vårdcentralen hade jag vinterjacka, kängor och vantar...


 Visst är det fantstiskt med alla dessa färger!

Var och fick min B 12 spruta och sedan vägde jag mig och de tog även ett hb. På deras våg vägde jag mer än jag gör här hemma och det är ju bra! Iof sig hade jag ju kläder på mig. Sedan hade blodvärdet gått upp, så nu var det 136, och det är toppen eftersom jag snart skall lämna blod!

Pigg då efter sprutan..ja självklart!

På hemvägen stannade jag hos grannen och där var det kaffe och nybakat bröd...så gott!!

Annars har Karin varit här, och av henne fick jag en ros och sedan deras egna ny slungade honung!!
 Så gott och då vet man ju vad man stoppar i sig..inga tillsatser där inte!

Sedan har jag fikat med Liselotte och i går var jag på Torp och mötte upp min yngsta och hennes man. Hade en så mysig fika!

Jag har även varit i mitt förråd..letade efter några saker, men hittade dem tyvärr inte!!

Fick ju en bok när jag fyllde år, som jag har börjat läsa...

Undra hur den är....!

Löpningen har kommit av sig lite..brukar ju göra det denna årstiden! Sedan vaknar jag så tidigt och det har varit kalla mornar. Vill inte ge mig ut vid 06.00, så väntar på att kunna sova lite längre!!

Nu skall jag fixa lite middag och sätta mig i solen!
Så jag önskar er alla en fortsatt fin dag!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika