torsdag 3 oktober 2019

Kusten...och Ny månad igen...!!!

Hej på er!

Är en ljuvlig höstdag...solen skiner, träden börjar så sakta skifta färg och det är bara några plusgrader!
Hösten när den är som bäst!

Tänk då är vi redan inne i oktober och snart är det jul!! Längtar? Ja som alltid...Älskar julen, eller december överhuvudtaget!

Jag har varit på kusten några dagar, det är därför det varit tyst här på bloggen!

Där har det varit lugnt och skönt! Sover som en gudinna när jag är där..och vad gör jag då när jag är där? Fixar lite...springer..vi fikar, äter och bara har det bra!!


 Zucchini i ugn...nja var så där....

 Fika i Grebbestad....

 Blomkålsgratäng...sååå gott!!!
 Sallad till med bl a björnbär!!

 Så tom är Smögenbryggan när sommargästerna har åkt hem....



 I söndags var sista dagen för säsongen som Skärets café hade öppet....

Älskar dessa mornar på kusten när jag springer utmed havet...






 Vackra kvällar....

I tisdags innan jag åkte hem, tog vi en tur till Ramsvik...

 Frågar mig jämt...hur kunde jag gå och stå på denna bro när jag var liten?? När kom höjdskräcken???



Ja det var min tur i bilder.....

I går mötte jag upp A-L på Torp, så då blev det en fika på E H. När vi sedan skildes åt kom min yngsta och så tog vi en fika.

I dag har Liselotte varit här och efter det gick vi en sväng på stan. Som ni redan vet..så finns det ju inte så mycket kvar här, vad det gäller affärer.

Nu blir det en kopp kaffe och sedan lite friidrott!

Önskar er alla en fortsatt fin dag!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

1 kommentar:

  1. Nu var det ett tag sedan som jag kikade in. Det där jobbet du vet ;)
    Jag har för mig att jag grattade dig på fb, men det gör ju inget om jag gör det igen.
    Grattis på födelsedagen i efterskott :) Ser att du blev ordentligt firad.
    Fina bilder. Ha en fin vecka. Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika