måndag 23 september 2019

Ett år äldre...Smarteyes...och förgyller tillvaron!!

Jaha då var jag ett år äldre, igen!
 Herregud vad åren går fort! Men det bästa av allt är, att jag känner mig inte så gammal som det står på pappret..utan känner mig ungf 20 år yngre!

Jag hade en fantastisk födelsedag!! Fått så många grattis på ig och fb samt via sms!! Otroligt att ni kommer ihåg mig!!

Liselotte var här på fm på tårta och på em var mina älskade döttrar med respektive här på mat!

 Så kul att få en påse med lite av varje i....



 Jeans av min äldsta med sambo.....
 Av yngsta och hennes man....
 Så kul fick också att vi skall åka till Ullared....

 Krukväxt av min äldsta....
 En underbar bukett av yngsta med resp....
 Älskar dessa färger!!!

Tack mina kära för en så mysig dag!!!

 Jag har varit hos Karin och som vanligt var det en underbar dag där!!

 A-L och jag har varit till Göksäter! Mysig dag!!


På hemvägen stannade jag på Rusta och köpte denna serveringsvagn som jag tittat på ett tag! Lite pilligt att sätta ihop den, men skam den som ger sig!


I onsdags åkte jag och min yngsta till Gbg där vi mötte upp och fikade med min äldsta! Sedan gick vi en sväng på stan. Säger det igen!! Dessa två fantastiska döttrar jag har...åhh vad jag älskar dem!!!!

I fredags åkte jag så till Smarteyes och hämtade mina nya glasögon! Åhh så bra och de satt som en "smäck". Fantastiskt! Jag har ju varit lite fundersam om det skulle fungera eftersom det strulat vi ett par tillfällen innan! Men nu är det så bra!!
 Firade det lite med att ta en fika....

Ja annars har helgen varit toppen! Liselotte var här i går på rester och vi var även en sväng till Torp.

I dag har jag tvättat och frukosterat hos Liselotte. Men nu skall jag sätta mig och njuta av solen en stund på balkongen!!

Så jag önskar er alla en fortsatt fin dag!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika