tisdag 27 augusti 2019

Underbara dagar...!!

Alltså vilka dagar vi haft och har! Solen strålar och det är varmt! I går kväll hade jag +20 c ganska sent och det är ju som en sommarkväll! Tänk om jag kunde få ha detta väder, inte riktigt hela året om, men nästan!

Vem vet..kanske att det händer någon gång!

Sprungit och fikat med Liselotte har jag gjort. Fikat är alltid lika trevligt och löpturen tidigt på morgonen är underbar!

Sen har jag varit på fika hos min yngsta och i går skulle vi åka någonstans. Visste inte var men det blev Lysekil..trodde vi!
När vi kom till färjeläget låg färjan still mitt ute på havet...då kom det upp i displayen vid bommarna, att det var tekniskt fel..

Jag vände då och hade tänkt ta bilvägen till Lysekil..men ångrade mig så det blev Grebbestad.



 Så söta figurer som satt där på stolparna...
 Fika gjorde vi på "Sjögrens i backen"..
 Körde kustvägen hem och tänk jag har passerat skylten med "Hornburgs slottsruin" jag vet inte hur många gånger. Men i går stannade vi där, och tog oss upp på berget i värmen!
Fanns ju ingenting kvar av ruinen men det var värt mödan, för vilken utsikt!!!

 Hade en heldag och det var så mysigt!!

Idag efter frukost och fix så åkte jag till Karin...


 Hon hade packat kaffekorgen och så gick vi ner till havet!
Ja tror inte jag behöver skriva någonting här om vad jag tyckte om det...jo det jag kan skriva är, "Att det är en lisa för själen att vara där"!
Helt fantastiskt!



På hemvägen stannade jag sedan och tvättade bilen. Kan säga att det var välbehövligt!

Ja detta har hänt sedan jag var här sist, och i morgon blir det en tur till Gbg, där jag skall träffa mina döttrar!!
Hurra så mysigt!!

Önskar er en fortsatt fin tisdag!
Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika