lördag 24 augusti 2019

Roadtripp...En julsaga...och "Lång startsträcka"...!!!

Go kväll!

Alltså vilket väder vi haft i dag och har! Jag har suttit och läst på balkongen i flera timmar..så ljuvligt!
Innan dess, alltså i morse sprang jag en riktigt lång sväng, och det gick så bra!! Underbart att känna så!
Sedan kom Liselotte hit på kaffe och efter det gick vi en sväng på stan.

Man kunde inte tro att det var lördag förmiddag, för det är ju knappt några människor på stan. Vad det beror på vet vi ju...finns snart inga affärer kvar i centrum, och nu håller även Hemtex på med utförsäljning för de skall stänga!

I torsdags var A-L och jag på en liten roadtripp. Vi åkte först till Grebbestad, där vi fikade på Sjögrens i backen, och sedan åkte vi kustvägen till Kungshamn, där nästa fika blev på Hamnbageriet!
Det var en så mysig dag!!


Hämtade Liselotte i går morse så åkte vi förts till IKEA
Var sedan även på några andra affärer.

I går beställde jag biljetter till " En Julsaga" på Göteborgs operan! Min yngsta och jag var ju på den förra året och det var helt magiskt!! Så nu skall vi se den i år igen!!

Ja så var det ju det där med lång startsträcka....
Jag brukar ha överseende med mycket vad det gäller vänner, och känner för det mesta..ja ja..jag vill inte bråka eller ha tjafs!

Jag tycker att jag är för gammal för att hålla på så, och även om jag blir arg så höjer jag sällan rösten för det behövs inte.
Det gjorde jag inte nu heller, utan jag sa vad jag tyckte och se det föll inte i god jord!!
Med facit i hand skulle jag inte"böjt" mig för ett tag sedan, men det är lätt att vara efterklok..men nu är det kört kan jag säga!
Om det är skönt?? Jaaa verkligen!

Önskar er alla en fortsatt mysig lördagskväll och helg!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika