måndag 1 juli 2019

Juli månad.....!

God eftermiddag!

Det är nästan så att jag BLÅSER bort!! I dag blåser det mera än det gjort på länge.
När jag gick upp i morse var det som en höstdag, grått och blåst! Lite svårt att förstå att det är 1:a juli!

Ny månad igen alltså!
I morse var det tvätt och sedan var jag på gofika hos grannen. Efter det hämtade jag Lisa och så åkte vi till Torp.

Är rea i varje klädbutik, och känner verkligen att jag behöver någonting nytt! Hittade en blus utan ärm på HM..nedsatt till 30:-
Då blir jag glad..men sedan när jag såg kön, tänkte jag, " Skall jag verkligen stå i denna långa kö" Självklart skulle jag det..jag som egentligen hatar köer. Men vet inte vad som hänt, eller om jag är härdad med köer, eftersom de i år igen gör i ordning tunnlarna som går ut ur stan..och där är det köer, både ut och in till stan!!

Ja jag som någon skulle ha sagt..." Det är bara att chilla med livet!"

Torsdagen och fredagen demade jag gul kiwi på City Gross Överby och Torp. Den gula kiwin är absolut den godaste och den innehåller mer c-vitamin och den är även sötare än den gröna!
Fantastisk personal som jobbar med frukt och grönt på Överby!!

Sen har Liselotte och jag fikat, och i lördags var jag på ett glas rött hos Lisa..efter det gick vi på stan. Så mycket folk, men vi fick en plats på en uteservering.

 Drack en öl och den var god som ni ser..ha ha..men ännu en gång!! Kroglivet är ingenting för mig!!
Har fruktansvärt svårt för fulla människor..jag är väl yrkesskadad!!

I går hade vi en så varm dag..blåste då också men det var nog tur..för det var +30c i skuggan på eftermiddagen!
 Jag satt under parasollet på balkongen och åt min sallad...

Blir ju inte hungrig när det är så varmt.

Nu skall jag stryka och sedan blir det en kopp kaffe och lite glass.

I morgon skall jag åka till Göteborg och träffa Älskade Yohanna och det skall bli så mysigt!

Ha nu en fortsatt fin dag alla ni där ute som läser min blogg!!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika