onsdag 3 juli 2019

Att träffa en av sina Älskade döttrar....!!

Go kväll!

Ännu en solig och blåsig dag, och jag har en fråga till den som bestämmer vilket väder det skall bli varje dag!!
Var är värmen??? Att det i Europa varit och är så varmt det har jag både hört och sett, men du..varför kan du inte dela med dig av värmen även till oss???

Ja ja, jag får väl fortsätta både önska och vänta..och jag är övertygad om, att snart snart så har vi sommar även här!!

I går morse var jag ute på en löptur och efter den var det frukost hos Lisa. När den var avklarad gick jag hem och bytte om, och så gick jag till tågstationen som ligger så nära där jag bor.

Har tidigare och även i går fått låna "busskort" av Anki, och det är guld värt att kunna få "biljetten" in på appen i telefonen!
Niger och Tackar igen för lånet!! Är så snällt!!

 Så smidigt att åka tåg....

När jag kom fram gick jag till NK där min äldsta dotter mötte upp...


Så mysigt att sitta i lugn och ro, fika och prata massor!!
Tack för fikat!
Sedan gick vi en sväng på stan i lugn och ro. Letade efter lite tunnare byxor men hittade inga. Annars var det ingenting som jag skulle ha.
Efter de mysiga timmarna åkte jag tåget hem igen.

Tack för en så trevlig eftermiddag och du är fantastisk och en av de absolut bästa jag vet!! Älskar dig!!!

När jag klev av tåget så blev det kaffe och macka hos Lisa.

I dag har jag städat och fikat med Lisbeth...som alltid lika trevligt!
Har även varit en sväng på Torp och handlat lite!

I kväll blir det fotboll! Kan ni tänka er, jag som aldrig tittar på det, men ikv är ju ett måste och hör och häpnad..det är min andra match jag ser!!

Önskar er alla en fortsatt fin kväll..och Heja nu på våra damer i kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika