onsdag 8 maj 2019

Tacksam för livet....!!

Har sagt det förr och säger det igen! Jag är så tacksam över alla dessa nära och kära som jag har runt omkring mig!
Jag har två underbara döttrar med respektive och jag har så många goda och fantastiska vänner!

Men vet ni vad..det viktigaste i livet är ändå att man får vara frisk! Jag har det jag har, så det är ingenting att skriva om igen..men se jag blir extra Tacksam till livet när jag varit på vissa undersökningar och provtagningar och allting är bra!

Blev som ni då förstår så Tacksam när detta kom med posten i går...

 Är som sagt så Tacksam att allting var bra!

I går morse var jag ute tidigt och sprang. En tyst, lugn och stilla morgon...så vackert

När jag sedan kom hem var det raka vägen till tvättstugan och fixa tvätten. Efter det och frukost i lugn och ro gick jag en sväng hem till grannen, och efter det blev det Lejas där Lisbeth mötte upp.

 Jag hade som vanligt en så trevlig stund, och vi pratar i massor..blev bjuden på fikat så jag niger och Tackar igen!
På kvällen kom Lisa.

På förmiddagen i dag var jag hemma hos Liselotte. Blev bl a bjuden på årets första rabarberpaj...


När jag sedan kom hem, satte jag i gång att baka. Blev en tårtbotten och Silviakakor.

När jag hade det som rörigast ringde det på dörren och utanför stod två män, de skulle kolla ventilationen i min lägenhet, eftersom att jag har klagat på matos, från grannarna.

Ja de var här en lång stund och kollade in och ut luft o s v. Vad blev då summan av det hela? Jo luften är bra i lägenheten, filter i friskluftsintagen skall bytas samt att de skall fixa till "intaget" i sovrummet!
Alltid skönt när allting blir åtgärdat och nästa vecka är det äntligen dags för ett möte här i huset! Skall bli bra att få framföra en del åsikter!
Ikv blir det hem till Lisa.

Önskar er alla en fortsatt fin kväll! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika