måndag 6 maj 2019

Helg...!

Tänk så var det måndag igen!
Tiden rusar så det gäller att hänga med! En del säger att tiden går fortare när man blir äldre, men jag tycker alla ung som gammal säger detsamma!

Ja ibland vet jag inte om jag ens skall nämna vädret! Det där varma sköna som vi hade för ett tag sedan, är borta! Nu har vi kalla mornar med bara ngn plusgrad, sen även om dagen ligger några grader mer så blåser det!!
Solen ja...den lyser just nu med sin frånvaro, annars har det varit hela väderlekskartan! Allt från snö, hagel, regn, mulet, sol och så blåst!

Ja det var det!

Helgen då hur har den varit? Jo så mysig.
Träffade ju Susanne i lördags på....

 Som vanligt så är det så kul att ses...
 På hemvägen stannade jag till hos Liselotte.

I går morse var det träningskläder samt mössa och vantar på, sedan sprang jag en lång sväng! Så skönt. Efter det kom Liselotte hit på frukost och när hon gick, så kom min yngsta och så åkte vi till Överby.

Hade som vanligt en så mysig eftermiddag! Underbart att man kan ha det så bra! Är så tacksam  över relationen jag har till mina döttrar! De är två fantastiska döttrar och jag Älskar dem mest av allt!!

Blev bjuden på fika, så jag niger och Tackar igen!

På förmiddagen i dag har A-L och jag varit på Torp. Fikade gjorde vi som vanligt på EH.
Tänk dessa fantastiska vänner som jag har!! Är så glad och tacksam över det!

Ja då är det ju maj månad och det är en fantastisk månad...men den är även förknippad med sorg, och det beror givetvis på att det var just denna månaden som min pappa gick bort! Tänk att det snart är 9 år sedan. Sorgen då..ja den har bleknat på ett sätt, men saknaden är oerhörd!
Tänker ofta, om han hade fått levt flera år till, och varit med oss fortfarande..vilken lycka det hade varit!
Men nu blev det inte så.....

Var rädda om er och varandra!!! Kram Annika






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika