söndag 12 maj 2019

Härliga dagar!

Även om vädret varit sådär, har dagarna varit så mysiga!

Jag har ju tack och lov kommit in i löp svängen igen! Så varannan morgon springer jag och det är så skönt!

Jag har som vanligt fikat med mina goda vänner och sedan bakade jag ett par kakor till...

 Luktade jul när jag bakade den mjuka pepparkakan...är ju ett tag kvar men den kan man äta när som helst....

Jag har gått lite på stan och tittat på de nya konstverken....
 De är så söta, dessa uttrar....


I går morse var det frukost här, och sedan åkte vi en sväng till Sundsby Gårdscafé
 Härligt väder, men det blåste och vinden är så kall...



Men gäller att ta vara på solen, så vi satt ute även om det faktiskt var lite kallt...

Tänk så fort dagarna går, och nu är även denna helg snart över! Säger då det!!

Så nu önskar jag er alla en fortsatt fin söndag!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

1 kommentar:

  1. Oj vad du har hunnit med att skriva :) har läst i kapp.
    Håller med dig om att man får vara tacksam för livet. Av många olika anledningar. Och jag tror att det är viktigt att man både kan känna sig nöjd och tacksamhet.
    Och även uppskatta det lilla. Man behöver inte sikta så högt, om du förstår vad jag menar? :)
    Tack för fina kommentarer på bloggen. Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika