lördag 4 maj 2019

Omväxlande väder...Helg och Halloumiburgare....!!

God förmiddag!

Eftersom det varit söndag mitt i veckan, så är jag helt veckovill! I går trodde jag att det var söndag..
Hur som helst så är det lördag i dag!

Var sol när jag gick upp i morse och jag tänkte att det blir en underbar dag! Tills jag tittade på termometern..bara ett par plusgrader!
Solen har försvunnit och vi får se hur vädret blir resten av dagen...
Har verkligen varit omväxlande..i förrgår och i går snöade det..men var ju bara lite och försvann lika fort som det kom...


I torsdags träffade jag Agneta på Torp. Ja det blev som vanligt flera timmar på E H, och som vanligt funderar vi alltid på var tiden tar vägen...?

I går morse var Lisa här på frukost och efter den åkte vi förts till Thn och sedan till Vbg.

Vi fikade givetvis..och tänk så mycket laktosfritt de har och allting är så gott!!

Sen i går kväll var det min tur att fixa någon mat och då blev det halloumiburgare med sötpotatis. Sååå gott!!

Jag stekte brödet lite lätt, sedan på med crème fraiche, bladspenat, tomat och stekt halloumi, och till det sötpotatisen som jag gjort i ugnen! Givetvis även ett glas rött till det! Mmmm....

Ja vad händer i dag då? Jo strax en kopp kaffe och efter det blir det Snäckan där jag skall träffa Susanne. Skall bli så trevligt att ses!!

Så nu önskar jag er alla en fortsatt härlig helg!

Var rädda om er och varandra! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika