onsdag 15 maj 2019

GRATTIS!!!!!




Ett stort Grattis min Älskade yngsta dotter!
Du är Fantastisk, som klarat av tentorna och slutprovet i måndags och nu har du ett nytt jobb!
Du började det nya i dag och jag hoppas och tror i o f sig att det gått finemang!!

Här är ett underbart väder, strålande sol och varmt, jag har suttit på balkongen en stund men kände att nu behöver jag lite svalka...!

Annars är det som vanligt, löpning, och fika med goda vänner. Försöker att leva livet så gott det går!

I går kväll var det möte här i huset med representanter från hyresbolaget. Det var nästan mer personal än besökare, och det är så typiskt! Men jag är inte den som är tyst, så det kändes som att jag pratade och frågade hela tiden!! Ja ja någon skall ju göra det också!!

Vi får se om allting resulterar i någonting bra!?

Men nu skall jag fortsätta njuta på balkongen, så ha det så gott alla där ute!!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika