torsdag 28 februari 2019

Någon har behövt mitt blod..och Äntligen en löptur...!!!

Vädret är som att det vore en vårdag!!
Strålande sol och så skönt!!

Efter frukost och fika hos Liselotte, så gick jag hem och satte mig i solen på balkongen..ljuvligt!!
Sedan var det ju dags att bänka sig framför tv:n och titta på damernas stafett! Såå spännande och Heja Sverige så duktiga ni är tjejer!!!

Var meningen att jag skulle jobba tisd-onsd men när jag kom till Coop i tisdags, så fick jag beskedet...Nej vi har inga varor!! Du skall ju dema onsd-torsd!!

Nej, skulle inte tro det! Så det blev till att åka hem igen, inta stolen på balkongen och njuta av vädret! Underbart att sitta där och njuta och ha fullt betalt!
Men i går var jag där och demade.

Det där med att lämna blod tycker ju jag som ni vet är så viktigt, om man kan och har möjlighet!
Att sedan få det här smset...

 Om ni visst så glad jag blir när jag får dessa! Då känner jag att jag verkligen har gjort någon nytta!!

Har äntligen tagit tag i mitt tränande igen! Jag lägger alltid av när hösten kommer och sedan går jag i ide tills det börjar att bli ljust på morgonen!
Visst gick det lite trögt och när jag sprang kom samma tankar som det gör varje år...Hur har jag orkat att springa långt tidigare?? Men vänta några veckor, så är jag på banan igen!!

Jag hoppas att du som läser min blogg har det bra och framför allt att du mår bra!!!

Då skall jag sluta för i dag med att säga...Jaha då var det sista februari och i morgon börjar en ny månad igen!!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

1 kommentar:

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika