söndag 20 januari 2019

Underbart väder...!!!

God eftermiddag på er!

Även om dagarna varit kalla, och en dag vräkte regnet ner..så har solen visast sig ett par dagar!! Helt fantastiskt, och tänk klockan är snart 16.00 och det är fortfarande så ljust ute!

Nu vet man vad man har framför sig och vad man väntar på, just det!! Ljuset både på morgonen och eftermiddagen!

Jag bara väntar på, att det blir lite varmare och ljusare på morgonen, så skall jag börja med mina löpturer igen! Saknar det så, men denna årstiden varken vill jag eller har lust!
Förresten eftersom jag springer tidigt, så fungerar det inte denna årstiden.
Tänk vilket bra försvar..ha ha

Ännu en fördel med detta väder, eller förresten finns inga nackdelar..eller jo dammet syns!!
Jag har tvättat bilen! Det var verkligen behövligt!

Annars har jag träffat goda vänner och även yngsta och hennes man! vad vi har gjort?? Fikat så klart!!!

Jag blev bjuden på fika i saluhallen av Lisbeth. Hade en så trevlig stund och Tackar igen för fikat!


I går var det frukost hos L sedan var vi på Överby och kvällen, ja då åt vi tacos bl a..



I dag har det varit en slappardag! Städat och sett på skidor, även varit hos L och hjälpt till med en byrå.

Då var denna helg över och tänk, nu är snart januari slut, eller ja inte riktigt.

I morgon bitti är det tvätt som gäller och sedan är det Torp, för att träffa A. Skall bli så trevligt att ses, och blir väl en långfika som vanligt!

Ha nu en fortsatt fin söndagskväll!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

1 kommentar:

  1. Brukar du läsa eller lyssna på ljudböcker? Då kan jag rekommendera ett par som heter Isvittring och Nässelvrede av Solveig Vidarsdotter. De utspelar sig på en ort som heter Gäddede, som ligger 14 mil från Strömsund. Riktigt bra :) Sköt om dig. Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika