tisdag 29 januari 2019

Grattis...och Snöoväder...!!!

Börjar med att Gratulera min yngsta till sitt nya jobb!!

I dag är det en fantastisk dag! Strålande sol och en del snö! Så vackert. Fast jag trodde knappt mina ögon i morse när jag tittade på termometern -13,6 c.

Jag har ju längtat efter snö, och nu har jag fått det..började snöa i söndags och fortsatte sedan till i går kväll!



Det har varit några lugna dagar. I helgen som gick var det mycket skidor och konståkning på tv. Söndagen tror jag att jag tillbringade dagen i soffan mer eller mindre hela dagen!

Annars har jag gjort det vanliga! Städat, tvättat och fikat hos L och i morse var jag hos J.

I morgon borde jag ta tag i värmen i mitt hem. nu i helgen blåste det ju också en del, och mina element var bara lite ljumna!!
Värmen har ju blivit sådär efter stamrenoveringen och den var ju för drygt tre år sedan, så det borde fungera bra numera.
Mina leder mår ju inte så bra, om det är kallt. Märker det framför allt på kvällen när jag skall resa mig ur soffan, att kroppen inte riktigt hänger med!

Är ju så, att ibland känner jag att jag inte orkar..har ju varit så många problem efter renoveringen. Men skall ta tag i värmen i morgon! Sedan hoppas jag att det blir lugnt!

Jag hoppas att ni mår bra och att ni såklart även har det bra!! Så nu önskar jag er en fortsatt fin dag!!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika