fredag 4 januari 2019

En av de största dagarna i mitt liv...!!

19860104 klockan 04.22 var det en av de största händelserna i mitt liv!!

Då kom min Älskade Yohanna till världen!
Tänk att efter flera års väntan äntligen få hålla dig i min famn, jag trodde knappt att det var sant!

Blev lite komplicerat efter att du var född, jag blev sövd och förlorade en del blod.
Men allt gick bra och jag var pigg och glad!
Personalen på BB kunde inte förstå hur jag orkade vara uppe och gå..(jag fick järn i flytande form, för jag hade ett så lågt blodvärde)
Men jag visste varför jag orkade...Jag var ju världens lyckligaste mamma!!!

Du har sedan vuxit upp till en fantastisk dotter och listan kan göras hur lång som helst, hur du är som person! 
Du skall veta (fast det vet du redan!)
Att jag Älskar dig av hela mitt hjärta!!


Så Grattis min Älskade tös på din dag!!


Puss och Kram/ Mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika