onsdag 2 januari 2019

Nytt År...!!!

God eftermiddag!
Då var det 2019 och jag önskar er alla En God Fortsättning!

Jag hoppas att det gamla året slutade bra och att det nya har börjat bra!

Ja vad skall man då önska sig inför 2019?? Undrar om det ens är någon idé att önska någonting, det blir ju ändå som det blir!!
Men önska kan man ju alltid!!

Jag önskar att det blir ett fantastiskt år för mina när och kära och även för mig själv så klart!

Tänk ett helt Nytt År ligger orört framför oss, och som jag skrivit förr, du skriver ju själv manuset till din egen bok, och det gäller att försöka göra det bästa av varje dag!

Har ni då några nyårslöften??

Det har inte jag..eller Jo!! Jag skall försöka att tänka lite mera på mig själv!! Men det är så svårt..då måste jag ju ändra på hela min personlighet...så det får nog vara!!
Eller jag kanske skall försöka..i alla fall lite....

Vad har jag gjort sedan sist??

Söndags handlades det inför nyår och på eftermiddagen hämtade Josefine mig, så hade vi en mysfika på Torp.

I går började så stora städdagen...jag bytte gardiner och tog bort tomtar, ljusstakar  och den lilla granen.
Bjöd sedan Liselotte på middag och efter det var Lisa här på kaffe.

Sen har jag fortsatt i dag..och nu är alla tomtar i skåp och lådor...det som är kvar är den stora granen.

Nyårsaftonen började med att Lisa var här på frukost, sedan gick vi en långpromenad på nästan två timmar!

Gick sedan hem till henne på eftermiddagen och så hjälptes vi åt med maten


 Maten blev så god....



Vid 12-slaget stod vi på hennes balkong och såg ut över staden. Så otroligt många vackra fyrverkerier! Det var lite synd för vi missade en del pga lite dimma..

Hur som helst var det en så trevlig kväll!

Vädret kanske jag skulle nämna..eller inte?? Vi har iaf haft lite sol..annars blåst och dimma!

Ja mina vänner, nu önskar jag er alla en fortsatt ljuvlig dag!!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika