onsdag 11 juli 2018

Sommar och sol....Kusten...!!

Go kväll på er!

Det märks att det är sommar och varmt! Bloggandet har ingen prio, utan jag njuter av den fantastiska sommaren som vi har! Varmt och sol..varje dag!!
Eller i måndags var det oväder på eftermiddagen! Regn eller ösregn, åskade och blixtrade mycket!

Jag demade torsd-fred förra veckan, var så hysteriskt mycket att göra! Men kul och tiden gick så fort! Torsdagen var jag på Coop Torp och fredagen på Ica Skeppet i Kungshamn.

Jag springer fortfarande varannan morgon, men nu när det är så varmt gäller det att vara ute tidigt.
Har ju varit på kusten och då är löpturen extra mysig, när jag springer utmed havet!

Märker att semestern börjat för många, för det har varit så mycket folk, både på Smögen, Kungshamn och Hunnebostrand!

Mor och jag har varit runt lite och sedan har vi så klart fikat på både Hamnbageriet och Skäret.


 Eftersom vi är så tidiga när vi skall fika..så var Smögenbryggan tom...

Sedan har jag suttit under parasollet på balkongen och läst. Kan verkligen rekommendera denna bok! En riktigt feelgood...

I morgon väntar morgonfika hos Jane, hennes mor är här så det skall bli så trevligt att träffa henne igen! Efter det är det dags för tandläkaren.

Men nu så önskar jag er alla, en fortsatt underbar kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika