måndag 2 juli 2018

Att inse att din vän inte är det....samt Välkomnar Juli månad...!

Go kväll på er!!

Kan snart inte räkna alla dessa underbara dagar och kvällar som vi haft och har!
Helt otrolig sommar hittills!

Dagarna går i ett rasande tempo och nu har vi börjat på en ny månad igen!

Jag har gjort som jag brukar..sprungit, fikat och bara slappat! I går kväll var Josefine,Niklas och jag på Snäckan, alltså vilken kväll!

Sen har jag demat Godmorgon juice och kan ni tänka er, jag hade jacka på mig, och tittade lite avundsjukt på alla som kom in tunnklädda!

Då var det där med vänner och vänner!

Jag anser att jag bara har goda vänner runt mig. De där som inte har varit så bra har jag gjort mig av med, trodde jag!

Men ack så jag bedrog mig!! För nu har en av de "goda" verkligen bevisat vad hen gått för!
Tänk att man kan bedra sig så..vi har umgåtts i flera år, och jag skall väl säga att jag genom åren böjt mig för både det ena och det andra!
Orkar inte med tjafs, så därför har jag svalt och tänkt..ja ja!!

Men som sagt nu är det bra och hen betedde sig så illa..så tyvärr!! Det var den vänskapen!
Sen är inte jag den som är den, utan hade jag fått en ursäkt och ett förlåt så absolut!
Men det hade ändå aldrig blivit som förr!

Nu skall jag titta lite på tv och "Lotta på Liseberg" (brukar inte titta på det) för Yohanna och Amanda skulle dit. Så vem vet, jag kanske får se dem! Skojade med Yohanna och sade.." Jag vill att du har en stor skylt där det står Hej Mamma!! Ha ha...

Ha en fortsatt fin kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

1 kommentar:

  1. Så himla tråkigt, och så besviken man blir när man inser att vänskapen inte var det man trodde. Tur att du har andra vänner att glädjas åt och med :) Kram Katarina.

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika