onsdag 11 juli 2018

Underbar dag i Göteborg...!!!

Tänka sig! Nu kommer ytterligare ett inlägg från mig!

Tänkte skriva om gårdagen!

I går morse var jag uppe tidigt, tvättade och under tiden så sprang jag en sväng!
Efter att frukosten och dusch var avklarad gick jag hem till Liselotte en sväng.

Sedan vid 13 så hämtade jag Josefine och så åkte vi till Göteborg.
Var en solig och varm dag, men vi skulle bara åka ner för att slappa och ha det bra!
Är så skönt att ha Göteborg nära, och jag älskar verkligen storstadspulsen!

Började så klart med en fika...

 Vi satt länge, pratade och tittade på folk. Är så kul att titta på olika klädstilar!
Var så otroligt mycket folk på stan, och ibland får jag känslan av att jag skulle vilja bo där!!

Tänker varje gång som jag träffar någon av mina döttrar, att jag är så stolt över dem!! Att kunna sitta som i går och prata om allt mellan himmel och jord, och sedan få så många bra åsikter och synpunkter som jag fick i går..det är en ynnest!

Vi gick bara lite på stan och tittade på rean men jag hittade ingenting.

Så Tack Josefine för en så mysig eftermiddag/kväll! Du är fantastisk!!

Nu kommer jag med ännu ett boktips..och denna boken köpte jag i dag. Är den tredje boken i serien och även sista!

Då säger jag det igen!
Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika