onsdag 2 maj 2018

Då var det Maj månad...!!!

God morgon!

Undra var våren är?? Eller våren har kommit men var är värmen!
Fortfarande när jag är ute på mina löprundor har jag på mig underställ! Funderar lite..brukar det vara så här? Eller har det även varit så tidigare år, att det är så kallt??

Löpningen fungerar bra, även om jag har lite ont så springer jag ändå! Dumt? Ja kanske, men det är så skönt för välbefinnandet!

I söndags var jag på Stallgården och fikade..

Jag såg ingenting som var laktosfritt, frågade då om det fanns någonting, och självklart fixade personalen fram en god chokladfondant!!
Så ljuvligt god! Jag blir så lycklig när någon verkligen tar sig tid och ordna fram någonting!!

Vädret var ganska bra, så vi satt ute i tre timmar och fikade!

Sen har jag varit på middag hos Lisa..

Blev bjuden på kycklinglasagne och fänkålssallad. Så fantastiskt gott!

I går var det mysfika på Torp med Josefine och Niklas. Alltid lika trevligt att ses!!

Sen klart att jag har träffat mina goda vänner och även fikat med dom!
Om en stund skall jag hem till Liselotte, så ni ser att jag förgyller mina dagar!!

I går hade jag ett så där "roligt möte" på Maxi, med samma person som jag träffade på Coop för några veckor sedan.
Eller roligt och roligt! Vederbörande blir så obekväm och har svårt att prata. Jag har så svårt att förstå detta..var som vanligt ist så blir allting mycket lättare!!

Nu hoppas jag att ni får en underbar dag!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika