lördag 28 april 2018

Datortomografi....Heldag i Göteborg...och Träffat goda vänner!!!

Hej på er, denna lördagseftermiddag!

Jag började dagen med en löptur, tänk att jag fortfarande måste ha underställ på mig! Det är ju snart 1:a maj!!

Tyvärr märker jag av mitt vä knä..så jag får se, hur länge det håller att springa!
Blir så olycklig om jag måste lägga ner det.
Är ju en lisa för själen att ge sig ut tidigt på morgonen!

När jag sedan kom hem, var det frukost, och en varm go dusch.

Skulle vara på röntgen strax efter 11.00 för att göra datortomografi på mina njurar. Så det var bara dags att på en liten stund dricka 1 liter vatten.
Tror ni att jag var nödig? Ja det var en befrielse att gå på toaletten när allting var klart!
Röntgen gick på några minuter, så det var snabbt och lätt över!

Efter röntgen var Lisa och jag på Torp.

Annars har jag träffat de bästa av vännerna och fikat de olika dagarna.
Jag har även hunnit med ett besök hos frissan.

Jag har även varit hos Josefine på mysfika.

I onsdags morse tog jag tåget till Göteborg, där Yohanna mötte upp!

Vi började med en fika på...


 Satt länge och pratade. Så mysigt!


Vi gick även på stan så klart, och avslutade med lunch innan jag tog tåget hem igen!

Alltså säger det igen!! Jag är så stolt och lycklig över mina döttrar, och tanken slår mig väldigt ofta!! Vilken fantastisk gåva jag fått i dessa två!!

Jag Älskar dem över allting annat!

Men nu mina vänner så önskar jag er alla en fortsatt mysig dag och helg!
Avslutar med lite vårtecken!!



Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika