lördag 5 maj 2018

Att träffa nya människor.....Solat lite..och Tid hos läkaren...!!

God förmiddag på er!

Solen orkar sig inte riktigt igenom molnen, iaf inte ännu! Kan ni tänka er det BLÅSER och när gör det inte det!

I går var det ett ljuvligt väder, då satt jag hela eftermiddagen på balkongen och läste. Så mysigt!

Varit ute på en löptur i morse, fortfarande är jag väldigt "välklädd". sedan har Lisa varit här på frukost, och jag säger det igen..frukosten smakar aldrig så bra, som just efter träningen!

Jag gillar ju att fika som ni säkert redan förstått, och i onsdags var jag hemma hos Liselotte och hon bjöd bl a på rabarberpaj..


Jag älskar ju alla former av pajer, och framför allt efterrättspajer. Just den första rabarberpajen smakar ju ljuvligt.
Sämsta är, att jag inte skall äta det pga mina njurar. men att "fuska" en gång, kände jag att det var värt!

Jag har även fikat med Lisbeth på Lejas och jag Tackar för den!

I går var jag i kontakt med NÄL så läkaren skall ringa upp mig till veckan angående svaret på min röntgen. Sedan ringde min "husläkare" så jag skall till henne om ett par veckor.
Jag känner ju fortfarande av "trycket" under revbensbågen, så det är bra att få undersökt det, eller höra om det är en sten som sitter där.

Senare i eftermiddag skall jag på middag till Amandas föräldrar. Det är första gången jag träffar dom, och det skall bli jättetrevligt!
Jag tycker ju alltid att det är trevligt att träffa nya människor, och har inte svårt att prata, då jag är ganska eller väldigt..ha ha social.

Men jag har även när det krävs, vett på att hålla tyst!

Som sagt, det skall bli väldigt trevligt! Men innan jag åker dit hinner jag nog med en fika på Lisas balkong!

I morgon är det så söndag och då kommer Liselotte hit på fm.

Vad som sedan händer får jag se, kanske att vi får till en eftermiddagsfika!

Ha nu en fortsatt ljuvlig lördag och helg!

var rädda om er och varandra! Kram Annika




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika