onsdag 11 april 2018

Kalas...Promenad..och "Syrisk häst"....!!!

Så ljuvligt att solen visar sig..men det blåser isande vindar!!
Har varit skönt väder det senaste..i söndags hade vi soldis och +19c underbart!!

I söndags var ju Josefines dag! Men innan kalaset var Lisa här på frukost, och sedan åkte vi till Överby.
Stannade till på BlomsterLandet på hemvägen, och köpte världens ljuvligaste bukett! Blandade olika färger och blommor..och den blev som en liten karamell!!

 Kalaset var så trevligt!

Eftersom vädret var så ljuvligt gick Josefine och jag en långpromenad på kvällen...

 Vi åkte till Skeppsviken och började med att titta på den "Syriska hästen" En fantastisk skapelse i järn som är 5 meter hög!

 Den står där på berget och blickar ut över havet och vår vackra Uddevallabro!



Var en underbar söndag!!

I måndags morse, sprang jag och sedan var jag hemma hos Ann-Louise. Lika trevligt som vanligt! Därifrån åkte jag till Ljungskile och fick B12 sprutan, så nu har livet återvänt! Ha ha....

I går morse tvättade jag, sedan var Liselotte här..och efter det blev jag hämtad av Josefine och så var vi på Torp.

I morse var det på med löparkläderna..och vilken tur att jag tog på mig mycket..hade motvind och det var så kallt!!

När jag precis hade duschat och höll på att fixa till mig, ringde Ann-Louise..och då var hon klar på mötet. skyndade mig och så gick jag till EH, där vi hade en mysig fika!

I morgon och fredag blir det jobb. Sedan skall jag åka en tur till min lilla mamma!

Måste bara visa vad jag köpte på HM Home i söndags...
Jag tyckte att jag behövde lite färg i mitt sovrum! Så denna kudde passade så bra!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika


1 kommentar:

  1. Fin kudde :) Du är duktig på att köpa dig något nytt då och då som förnyar hemmet :) Det blir något annat att titta på. Ha en bra dag vännen. Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika