söndag 8 april 2018

Josefines dag!!!

En vacker vårdag 15.41 föddes en liten dotter. 3530 g och 51 cm lång. Fåglarna kvittrade och snödropparna blommade, så det var verkligen en vacker vårdag!

Denna dotter har sedan vuxit upp till världens mest fantastiska, omtänksamma, empatiska, duktiga  och  sociala..
Ja som ni förstår kan denna lista göras hur lång som helst!!



Men det viktigaste av allt är ändå, att just jag har fått förmånen att bli din mamma!!



Jag Älskar dig min vackra dotter av hela mitt hjärta, och jag är så stol och Lycklig över dig!

Grattis och jag önskar dig en underbar födelsedag!!

Puss och Kram Mamma

1 kommentar:

  1. Hej Hej :) Nu har jag läst i kapp de senaste inläggen. Har haft fullt upp med Chess den här veckan. Han tar en del tid i anspråk, men det var det som var meningen med den här semesterveckan.
    Ser att du hade en trevlig påsk. Tur att du ringde och tryckte på om röntgen. Min erfarenhet är att man tyvärr måste ligga på själv för att det ska hända någonting.
    Grattis till din fina dotter.
    Ha en bra vecka som kommer. Kram Katarina

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika