onsdag 19 mars 2014

Grattis på namnsdagen...!!!

Älskade Josefine!!!

God förmiddag på er! Sitter här och bloggar...kikar ut genom vardagsrumsfönstret, ser hur det blåser och regnar!! Brrr....är så skönt att vara inne!

I går morse kom min lilla mamma hit, för hon skulle klippa sig.
Men innan hon gick till frissan, gick vi i regn och rusk till Lejas...

  Blev äppelkaka med glass.
Lejas är trevligt, och dom har jättemycket gott, dom bakar det mesta själva. Men för min del, som är laktosintolerant, är det lite trist! Det är alltid samma saker och ingen variation. Finns tre saker som jag kan välja på.
Därför går jag sällan dit, utan heller till Blomsterkroken, där det mesta dom har att erbjuda, är laktosfritt!
Skulle det mot förmodan inte finnas någonting, så fixar dom alltid till ngt!


 Efter att mamma klippt sig, åkte vi till BlomsterLandet och sedan vidare till IKEA där vi åt middag. Träffade och pratade lite kort med Yohanna, som stod i kassan.
Lilla mamma åkte sedan hem.

I går kväll var jag hemma hos Pia, funderade på om jag verkligen skulle gå, eftersom vädret var som det var. Eller om jag skulle ta bilen.
Men jag tog en promenad.
När jag sedan gick hem i ösregn, var det riktigt skönt! Jag har fortfarande lite svårt att gå fort, så jag gick hem genomen nästan folktom stad, i sakta gemak, och tänk jag tyckte...att det var ljuvligt!!

Jag har sedan operationen varit trött på kvällarna, slocknat tidigt, och sovit bra! Det var då det....
När klockan var 03.00 inatt, var jag fortfarande pigg...så jag kan säga att det har inte blivit mycket sömn inatt!

Så vad händer idag då??

Om ett par timmar kommer Karin hit, på fika. Dock får hon inte med sig ytterkrukorna som hon skulle haft...grrrr

Senare i eftermiddag skall jag träffa bästaste svärdottern, Lina. Skall bli så mysigt att ta en fika!

Efter det skall jag hem till T. Var ett tag sedan sist, men jag har inte riktigt orkat, eftersom jag varit mera trött än vanligt på kvällarna!

Så mina vänner, nu önskar jag er alla, en fortsatt skön dag!!


(bild lånad från nätet)

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Söta Annika! Hoppas det går åt rätt håll i alla fall för dej! mmm...fina bilder på gofika!Visst tar det ner en att vara sjuk,jobbigt att vara vaken på nätterna ♥ Kram gunilla

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder ! Här snöar det för fullt .Ha en skön onsdag rara du .Kramar Rita

    SvaraRadera
  3. Hej eller Gokväll Annika! ja du det regnar verkligen oavbrutet!! kan säga att det blev ingen kvälls promenad för mig..har just druckit en kopp te och skall snart krypa ner i bingen! godnatt från mig/ kram Jessica

    SvaraRadera
  4. Hej min vän :) Kan berätta att här toksnöar det i dag och i går när jag klev upp var det -13 grader. I dag är det något mildare. Måste ut och skotta lite senare. Så fint du har på balkongen. Sköt om dig. Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika