torsdag 20 mars 2014

En helt vanlig torsdag....!!

Go kväll på er, alla!

Mulet och regnade när jag gick upp i morse...Men sedan blev det faktiskt lite soldis nu på eftermiddagen, men som det har blåst!
Jag skulle nog kunnat bli den nya Mary Poppins..om jag hade haft ett paraply uppfällt!

Startade dagen i tvättstugan. När jag precis var klar, ringde T och undrade om jag bjöd på en kopp kaffe.
Blev en snabb fika, för jag skulle till Lejas och träffa Marianne!

Efter det, åkte jag till Torp och handlade lite...och när jag ändå var där, så åkte jag vidare till Karin.
Där blev jag bjuden på ett helt magiskt nybakat bröd!! Ett surdegsbröd med fikon och valnötter! Såå gott!
Åt även äppelbröd! Alltid kul med nya smaker!!

Nu har jag varit hemma en stund...blir soffan och tv resten av kvällen!
Så jag önskar er alla, en fortsatt mysig kväll!!


Visst kan det vara lätt, att prata illa om någon när denne någon inte är med!! Men tänk dej för...Skulle DU vilja att någon pratade illa om dej...när inte DU är med..???

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Äppelbröd lät jättegott....nu längtar jag genast till äppeltider!! ...hihihi
    Dina sista rader är tänkvärda som alltid Annika :)
    Var rädd om dig du mé <3
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  2. Låter som en härlig och mysig torsdag .Ha en skön kväll rara du .Kramar Rita

    SvaraRadera
  3. Hej du !
    Här är det också galet väder ...... kom ut från jobbet i tjock jacka då var det helt plötsligt 14 gr och sol ! Ha en mysig kväll å hoppas att du inte flugit till väders , det får vänta några v . Ses på Blåkulla då :-)))
    Kram Bittan

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika